Intrucat scopul nostru pentru e-mailurile trimise este de a incuraja oamenii sa faca clic pentru a citi postarile aferente de pe blog, ne-am asigurat ca explicam beneficiul pentru abonati. Cea mai eficienta optimizare seo articole, poate fi accesata pe Smartseopack.com.
Cu cat mai mult puteti justifica motivul pentru care acestia ar trebui sa intreprinda o anumita actiune, cu atat vor intelege cat de mult este mai relevant pentru ei (si cu atat mai mult este probabil sa actioneze!).
Cereti intotdeauna feedback de la abonati.
Nu ai idee despre ceea ce vor abonatii tai? E in regula, doar intreaba-i! Solicitandu-ti abonatii curenti cu intrebari despre ce fel de continut ar fi cei mai interesati sa primeasca de la tine, iti va raspunde la intrebarile principale, despre cum iti poti imbunatati continutul.
Nu numai ca acest lucru elimina “jocul de-a ghicitul” (care poate dura saptamani, daca nu luni, pentru a afla ce ii place publicul tau), ci are si capabilitatea de a deschide comunicarea intre tine si comunitatea abonatilor tai.
Pentru a obtine un feedback corect, puteti incerca cateva tactici diferite, printre care:
• Solicitarea abonatilor sa raspunda inapoi la e-mailul dvs.
• Trimiterea unui formular Google.
• Crearea unui sondaj folosind o platforma de sondaj, cum ar fi SurveyGizmo, SurveyMonkey sau Typeform.
• Pe masura ce incepeti sa primiti feedback de la abonati, incepeti sa implementati ceea ce ati invatat, imediat.
• Distribuiti continut care se potriveste cu interesele, provocarile si nevoile lor!
Adaugati videoclipuri sau GIF-uri.
Stiati ca videoclipul in e-mail poate duce la o crestere cu 200-300% a ratei de clic (click-through)? Videoclipul este mai puternic decat oricand, iar oamenii pot obtine destul de mult doar vizualizand clipuri video, intr-un timp mult mai scurt, decat daca ar sta sa citeasca pe site-uri intregi, cautand de fapt aceleasi informatii (de fapt, YouTube raporteaza consumul de videoclipuri mobile ca fiind in crestere cu 100% in fiecare an).
Prin urmare, luati in considerare modul in care ati putea imbunatati continutul dvs. de e-mail prin adaugarea unui videoclip relevant. Indiferent daca este un videoclip pe care il creati sau unul creat de altcineva, introducerea continutului video de calitate, ar fi utila pentru publicul dvs. Asigurati-va ca il distribuiti si prin e-mail.
Daca videoclipul nu este neaparat domeniul dvs.- nu va pricepeti sa-l faceti (sau daca nu este potrivit pentru publicul dvs.), luati in considerare modul in care ati putea sa prezentati un GIF in schimb.
Beneficiul utilizarii unui GIF in locul videoclipului este ca acesta va anima continutul in cadrul e-mailului, astfel incat sa nu va faceti griji ca faceti clic pe acesta, pentru a obtine un impact complet. Indiferent de ce alegeti sa includeti, asigurati-va ca se aliniaza cu marca dvs.
Oferiti promotii si reduceri viitoare.
Exista un lucru pe care consumatorii il pot obtine prin interactiunea cu emailurile tale – economisirea banilor prin inscrierea la diferite promotii. Promovarea vanzarilor de produse si oferirea de reduceri exclusive din cand in cand, pot contribui mult la obtinerea statutului de “superstar de e-mail”.
Potrivit Direct Marketing Association, cumparatorii au fost cei mai tentati sa faca o achizitie citind un e-mail de promotie, mai degraba decat folosind alte canale, cum ar fi corespondenta sociala si directa.