Cum functioneaza SEO?

Cum functioneaza SEO?

0 Shares
0
0
0

Google si alte motoare de cautare lucreaza pentru a colecta, organiza si afisa informatii relevante pentru a raspunde la intrebarile utilizatorilor. Pentru a face acest lucru, ei efectueaza trei procese principale:

  • Urmarire. Motoarele de cautare se bazeaza pe o echipa de crawlere web, cunoscute si sub numele de paianjeni web sau pur si simplu roboti, care sunt responsabili pentru gasirea continutului actualizat pe web. Crawlerele web ajuta la descoperirea si colectarea informatiilor necesare pentru indexarea unei pagini.
  • Indexare. Se refera la un proces in care motoarele de cautare stocheaza si organizeaza paginile web colectate. Odata ce crawlerele web gasesc informatii pe un site, cum ar fi cuvinte cheie si continut proaspat, adauga pagina web laindexul de cautare. Cand utilizatorii cauta informatii relevante, motorul de cautare va prelua pagina web indexata.
  • Pozitionare. Paginile web din index vor fi afisate in rezultatele cautarii din continutul cel mai relevant pentru cel mai putin relevant.

SEO imbunatateste prezenta ta web, facand site-ul mai atractiv pentru motoarele de cautare. Cu alte cuvinte, serveste pentru a determina cat de bine site-ul tau trece prin aceasta serie de pasi, de la accesarea cu crawlere la pozitionarea web.

De exemplu, linkurile interne bine structurate de pe paginile dvs., faciliteaza accesarea crawlerelor web sa sara de la o pagina la alta. Acest lucru le permite sa exploreze site-ul in profunzime si sa indexeze mai mult continut.

In plus, algoritmii motorului de cautare iau in considerare si alti factori de ierarhizare, cum ar fi cuvintele cheie relevante, calitatea linkurilor interne si actualizarea continutului.

Prin urmare, optimizarea continutului site-ului tau tinand cont de acesti factori iti poate creste semnificativ pozitiile in cautari.

Care sunt diferitele tipuri de SEO?

Optimizarea seo a magazinelor online este un proces complicat si va trebui sa tii cont de foarte multe lucruri.

Iata un scurt rezumat al celor patru tipuri principale de SEO, impreuna cu elementele lor de baza.

  • SEO on-page: Continutul site-ului, optimizarea cuvintelor cheie, etichetele de titlu, textul alternativ al imaginilor.
  • SEO off-page: Link building, influencer marketing, retele sociale, forumuri.
  • SEO tehnic: Viteza site-ului, marcarea schemei, link-uri interne, certificat SSL.
  • SEO local: cuvinte cheie locale, profil de afaceri, recenzii ale clientilor, continut local.

Pentru a intelege mai bine SEO, urmatoarele sectiuni vor dezvalui definitiile fiecarui tip, cum functioneaza si cum functioneaza.

SEO on-page

SEO on-page se refera la procesul de optimizare a paginilor individuale ale unui site pentru a-si creste pozitia in rezultatele organice ale motoarelor de cautare.

Acest tip de SEO se concentreaza atat pe continutul paginii si codul sursa HTML, inclusiv tag-uri titlu, tag-uri antet, si meta descriere. Astfel, pagina va fi atractiva pentru utilizatorii de web si crawlerele motoarelor de cautare.
SEO on-page ajuta, de asemenea, la organizarea paginii dvs., astfel incat crawlerele web sa poata analiza cu usurinta continutul si sa-l indexeze pentru cautari relevante.

Pentru a va ghida in optimizarea SEO on-page, am pus una dintre practicile de top despre care ar trebui sa stiti:

Continutul site-ului. Google utilizeaza un cadru cunoscut sub numele de E-A-T (expertiza, autoritate si incredere) pentru a evalua calitatea continutului, a paginilor si a site-urilor.

0 Shares
You May Also Like