Vizarea publicului in campanii AdWords

Vizarea publicului in campanii AdWords

Share Button

Atunci cand discutam despre optimizare site este foarte important sa stim care sunt toate instrumentele pe care le putem utiliza pentru a ajunge la clientii nostri.

Afisarea anunturilor pentru clientii potriviti este o parte esentiala si foarte importanta din campaniile de publicitate care au succes si care va ajuta sa va atingeti obiectivele. Mai jos va vom prezenta mai multe metode pe care le puteti folosi in campaniile AdWords pentru ca anunturile sa fie afisate.

Puteti utiliza tipurile de potrivire ale cuvintelor cheie pentru a putea contrla mai multe tipuri de cautare care sa declanseze afisarea unui anunt. Fiecare astfel de tip de potrivire se identifica prin simboluri speciale si va genera afisara anuntului in mai multe moduri pentru cautarile pe care le fac clientii.

Puteti sa utilizati tipurile de potrivire pentru cuvintele cheie pentru a putea determina ce tipuri de cautari vor declansa afisarea anunturilor. Fiecare astfel de tip de potrivire va determina modul in care se va afisa anuntul publicitar.

De asemenea aveti si posibilitatea de a adauga cuvinte cheie negative in campania publicitara ce afiseaza anunturi in retelele de cautare sau puteti sa puneti si excluderi de cuvinte pentru anunturi care afiseaza in reteaua de display.

Cuvintele cheie negative vor impiedica afisarea anunturilor pentru userii care cauta termenii aceia si care acceseaza site-urile care contin termenii respectivi. Atunci cand alegeti cuvinte cheie negative noi va recomandam sa alegeti doar termeni similari cu aceste cuvinte dar care sa poata arata si ca userii cauta alte servicii si alte produse.

Puteti sa directionati anunturile pe baza de continut relecant de pe site in doua moduri. Tinand cont de cuvintele cheie se vor cauta site-uri cu continut care sa aiba legatura cu cintele cheie care sa afiseze anunturile pe care le aveti. Un anunt poate sa fie afisat pe site-urile accesate de toti userii dupa ce se acceseaza un al site ce are legatura cu cuvintele cheie.

Tinand cont de subiecte la fel ca la cuvintele cheie metoda de directionare va va permite sa plasati anuntul in paginile de pe site-urile care abordeaza subiectele alese de voi. In loc sa dezvoltati o lista cu cuvintele cheie sau expresii alegeti categoria de informatii.

Puteti sa directionati anunturile pe baza de segmente de public in modurile urmatoare. Pe baza de segmentul de public, tinand cont de obiectivele pe care le aveti in materie de publicitate.

Categoriile de interese sunt si ele importante. Ele va permit sa ajungeti la utilizatorii interesati de produsele si de servicii asemanatoare celor care sunt oferite de companie. In momentul in care vizati aceste catorgii de interese puteti sa afisati anunturile pentru persoane care dau dovada de interes fata de unele teme indiferent daca anunturile au ori nu legatura cu subiectul paginii si a aplicatiei unde se afla in momentul respectiv.

Optiunea de directionare tinand cont de categoriile de itnerese este disponibila in cont. prin remarketing optiunea va ajuta sa puteti ajunge la utilizatorii care va acceseaza site-ul in timp ce acceseaza si alte siteuri din retelele de display. Optiunea aceasta e disponibila langa categoria de interese.

Daca iti place arata si altora!


'Vizarea publicului in campanii AdWords' has no comments

Be the first to comment this post!

Would you like to share your thoughts?

Your email address will not be published.