Daca incercati sa diagnosticati care este problema pe site-ul dvs. lipsit de viata, iata cateva lucruri pe care sa le luati in considerare inainte de a arunca prosopul si de a cumpara anunturi la „Pagini Aurii”. Cele mai bune tutoriale despre web design, pot fi vizualizate pe Howdodesign.com.
Site-ul dvs. nu atrage oameni.
Site-ul dvs. este prima impresie creata despre afacerea proprie, in mediul online, asa ca trebuie sa-l faci atragator. Cand oamenii devin plictisiti de website-ul tau, te parasesc si cauta alte site-uri. Ce vreau sa spun cu asta?
Vorbesc despre vechiul videoclip Flash aflat acolo inca de la inceput si care ingreuneaza incarcarea sau despre fotografiile stoc (invechite si ele) si/sau despre iconitele care arata ca si cum au fost luate direct din Windows 98, ring a bell?
Site-ul dvs. este hub-ul central al intregului dvs. marketing online. Ganditi-va la acest lucru ca la afacerea dvs. in forma digitala. Ai lasa afacerea ta reala sa devina asa de inestetica? Nu, pentru ca vizitatorii ar incepe sa plece si afacerile ar scadea. Nu faceti asta vizitatorilor site-ului dvs. Instrumentele de creare a site-urilor, cum ar fi WordPress, usureaza – si sunt accesibile – crearea de website-uri cu un design uimitor. Fa-ti o favoare si invata WordPress sau gasiti pe cineva care va poate ajuta sa incepeti cu WordPress.
Probabil ca nu te-ai ocupat destul de partea de blogging.
Poate ca aveti un site decent si va simtiti bine pentru ca ati adaugat un blog pe site-ul dvs. Puneti un nou post pe blog in fiecare luna. Ok, e minunat pana aici. Dar nu va functiona.
In cazul in care nu ati vazut deja, iata un sfat pentru dvs., prin amabilitatea HubSpot. Companiile care au publicat 16+ postari de blog pe luna au avut aproximativ de 4,5 ori mai multi vizitatori decat companiile care au publicat intre 0-4 postari lunare. Cu alte cuvinte, trebuie sa scrieti mai multi, iar continutul trebuie sa fie de calitate.
Daca aveti de gand sa faceti un blog, trebuie sa scrieti destul de mult si trebuie sa fiti consecvent. Puteti crea mai putine postari daca doriti – sa zicem, o data pe luna – dar va trebui sa fie un post masiv, pentru a compensa volumul mai mic. Brian Dean la Backlinko este un mare sustinator al acestui tip de blogging.
Nu credeti ca puteti scrie atat de mult? Atunci angajati pe cineva. Blogging-ul este o parte importanta a marketingului digital si este intr-adevar platit daca investiti suficient in el.
Nu ati petrecut suficient timp pentru a va promova continutul.
Iata o regula care trebuie luata in considerare data viitoare cand va plangeti ca nimeni nu vine pe site-ul dvs. Web.
Ar trebui sa cheltuiti aproximativ de doua ori mai mult timp pentru promovarea continutului decat timpul pe care l-ati petrecut pentru crearea acestuia. Deci, daca petreceti doar opt ore, creand o postare de blog in profunzime, pas cu pas, cu capturi de ecran, video si grafica, ar trebui sa petreceti 16 ore pentru promovarea piesei respective.