Share Button

Ce inseamna iPhone pentru clientii sai ?Cum iPhone este una dintre cele mai renumite si, totodata, exclusiviste marci de telefoane inteligente din lume, un magazin iPhone Bucuresti este binevenit, stiut fiind faptul ca in tara noastra se regasesc foarte multi fani ai celebrei marci americane de top.

Produsele Apple, in general, sunt considerate a fi exclusiviste, premium, pe care nu si le permite oricine. Un magazin iPhone in Bucuresti poate avea, deci, o adresabilitate tintita bine catre un public cu adevarat fidel marcii mentionate mai sus. De asemenea, un magazin de acest tip trebuie sa se prezinte ca unul de top, o imagine fidela in oglinda a marcii comercializate.

In Romania exista mai multe magazine care comercializeaza produse Apple, unele apartinand unor dealeri de telefonie mobila, altele ocupandu-se de vanzari de produse si acesorii pentru iPad, iPod sau Mac. Cea mai recenta deschidere a unui magazin de acest gen a avut loc de curand in Bucuresti, la inaugurarea sa fiind prezenta extrem de multa lume care avea diverse asteptari de la acest loc.

Aceasta afluenta la o inaugurare a unui magazin ne arata cat de mult conteaza pentru public sa fie acolo, sa fie alaturi de cei pe care ii considera „prieteni de incredere”. De-a lungul timpului, Apple a fost o companie inovatoare care nu a abdicat de la anumite reguli ce au devenit aproape religie in cadrul companiei.

Daca vorbim despre iPhone, este stiut faptul ca cei de la Apple au ramas fideli unor crezuri cu care au plecat la inceput de drum in 2007, atunci cand lansau primul smartphone.

Dupa lansarea lor, piata smartphone-urilor s-a dezvoltat intr-un ritm extrem de rapid, mai ales ca concurenta nu a stat cu mainile in san si a lansat o platforma mobila numita Android care, spre deosebire de iOS, a putut fi utilizitata de toti producatorii IT fara costuri.

Daca multe companii din domeniu au lansat de-a lungul timpului tot felul de produse gandite pentru anumite segmente de public si vandute la preturi pentru toate buzunarele, Apple nu a abdicat de la politica sa de baza. Apple nu s-a lasat sedusa de miscarile facute de competitie si nu si-a largit gama de produse cu telefoane care sa poata fi cumparate de o paleta larga de clienti.

Nu, compania americana si-a pastrat modelul de business desavarsit de Steve Jobs, fiind adeptat lansarilor unui singur model de iPhone la anumite perioade. Alti producatori lanseaza smartphone-uri cu duiumul cu tot felul de configuratii hardware si software, insa Apple nu si-a propus sa vanda mult si ieftin, ci putin dar scump.

E drept, configuratile unui model nou de iPhone nu difera cu mult de ale unuia produs de competitori, vandut chiar si la jumatate de pret, insa acesta nu-i un argument pentru clientii fideli sa renunte la marca lor preferata.

Daca la inceput mai marii Apple sustineau ca nu vor trece niciodata la modele de iPhone cu ecrane mai mari de 3,5, acestia n-au avut incotro si s-au raliat tendintelor pietei actuale in care asa-numitele „phablets” au ajuns sa fie cele mai cautate. Este cam singura concesie facuta de Apple in ultima vreme.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.