De ce trebuie evitata supra-optimizarea SEO?

De ce trebuie evitata supra-optimizarea SEO?

0 Shares
0
0
0

De ce trebuie evitata supra-optimizarea SEO?
Lupta pentru a fi in primele locuri la rezultatele din motoarele de cautare, nu cunoaste limite – nici etice, nici tehnice. Esti interesat sa stii totul despre optimizare seo pas cu pas? Intra pe DanBradu.com.

Exista rapoarte despre anumite site-uri care au fost permanent sau cel putin temporar excluse din motorul de cautare Google, deoarece au practicat o politica neloiala fata de concurenta, folosind tehnici de optimizare SEO de tip “black hat”.

Reactia motoarelor de cautare in acest sens este simplu de inteles – cu atatea “trick-uri” si cheat-uri la indemana, pe care expertii in SEO le pot include oricand in arsenalul propriu, relevanta rezultatelor ce apar in cautari este foarte serios compromisa, pana in acel punct in care poti gasi un anumit site (cautand dupa un anume cuvant cheie), care sa nu aiba nici un fel de legatura cu acel cuvant cheie, introdus de tine de la tastatura.

Bineinteles, internautii carora li s-a intamplat deja acest lucru, au fost frustrati sa gaseasca astfel de pagini, iar motoarele de cautare nu-si doresc utilizatori nemultumiti. Chiar si daca folosesti astfel de tehnici si nu ai fost inca detectat de un anumit motor de cautare, nu uita ca cei de la concurenta pot sta cu ochii pe tine si te pot raporta oricand.

Densitatea cuvintelor cheie si keyword stuffing-ul.

Uneori, anumiti experti SEO merg prea departe in dorinta de a impinge site-urile clientilor cat mai sus in rezultatele din cautari si apeleaza la practici chestionabile, asa cum ar fi keyword stuffing-ul. Keyword stuffing este considerata o practica non-etica, deoarece folosesti un anumit cuvant cheie de foarte multe ori, intr-un anume continut.

Tinand cont de faptul ca densitatea cuvintelor cheie acceptata de catre motoarele de cautare este undeva intre 3 si 7%, orice densitate a acestor cuvinte peste 10% sa spunem, se poate incadra in practica de keyword stuffing si te sfatuim sa renunti la acest lucru.

Mai devreme sau mai tarziu vei fi “descoperit” de catre motorul de cautare si in consecinta, site-ul tau va fi depunctat, pierzand mult din ranking. In plus, un text (un articol de exemplu) cu peste 10% din continut format numai din cuvinte cheie, nu prea are sens si cu siguranta nu va fi bine vazut nici de catre utilizatorii care il vor citi.

Daca totusi iti doresti sa ai o densitate mare a unui cuvant cheie, poti incerca sa folosesti si sinonime ale acelui cuvant.

De asemenea, cuvintele cu atributul bold sau italic, vor fi considerate in general mai importante de anumite motoare de cautare, de aceea poti folosi cuvintele cheie de mai putine ori, acordandu-le insa, aceste atribute. Densitatea cuvintelor cheie in titlu, in heading-uri si in primele paragrafe, conteaza de obicei cel mai mult.

Cu toate astea, trebuie sa ai grija sa nu aglomerezi nici aceste zone, abuzand de cuvantul cheie respectiv, pentru ca motorul de cautare te va penaliza si in acest caz. Daca tii cont de toate aceste lucruri si faci un SEO echilibrat, motorul de cautare te va rasplati in timp, cu un ranking mai bun.

0 Shares
You May Also Like