Ce este un audit de beneficii pentru angajați?

Ce este un audit de beneficii pentru angajați?

0 Shares
0
0
0

Un audit beneficii pentru angajați este absolut necesar. Auditul, care trebuie îndeplinit de o parte independentă, are scopul de a descoperi orice domenii de îmbunătățire sau îngrijorare în gestionarea fondurilor pentru beneficiile angajaților companiei dvs.

Auditele de beneficii pentru angajați includ de obicei o abordare detaliată profundă și o analiză a:

  • Contribuțiilor angajaților și angajatorilor în plan
  • Împrumuturilor și distribuțiilor scoase din plan
  • Controalelor interne referitoare la acuratețea și completitudinea contului de participant

Cine poate efectua auditul – și când este scadent?

 

Doar cele mai înalt calificate firme de contabilitate publică certificată sunt apte pentru a efectua audit beneficii angajați, din cauza nivelului lor de complexitate. În conformitate cu codul de venituri interne și standardele, firmele trebuie să primească instruire și desemnare specială pentru a efectua aceste audituri de conformitate și reglementări.

Auditurile sunt de obicei datoare cu declarații fiscale anuale, cu depuneri de extensii scadente pentru planurile calendaristice de sfârșit de an.

Ce se întâmplă dacă o companie nu reușește să-și finalizeze auditul anual?

 

Sancțiunile grave și severe pot fi aplicate companiilor pentru refuzul angajării unei firme independente pentru a efectua acest audit obligatoriu.

În Statele Unite ale Americii, spre exemplu, sancțiunile pentru depunerea cu întârziere încep de la 25 USD pe zi, până la maximum 15.000 USD, în timp ce penalizarea poate rula până la 1.100 USD pe zi.

Care sunt beneficiile suplimentare ale unui audit?

Deși evitarea sancțiunilor este principalul factor care determină companiile să efectueze un audit beneficii angajați, acesta poate oferi, de asemenea, o mare valoare adăugată pentru organizațiile care doresc să îmbunătățească sau să protejeze planurile de beneficii. Auditul servește ca o verificare a stării de bine pentru planul dvs., asigurându-vă că toate contribuțiile sunt remise în timp util în plan, în conformitate cu reglementările în vigoare evitând contribuțiile întârziate și calculele câștigurilor pierdute.

Un audit ajută, de asemenea, la identificarea domeniilor de eficiență care pot facilita gestionarea planului și se asigură că toate conturile participanților sunt complete și corecte.

Auditurile pot descoperi nerespectarea regulilor și reglementărilor, inexactitatea referitoare la conturile participanților și poate dezvălui dacă sponsorul planului își îndeplinește obligațiile fiduciare necesare.

Cum pot selecta firma potrivită pentru a furniza acest serviciu?

Este esențial să găsiți cel mai bun partener pentru a vă asigura că organizația dvs. primește un audit de înaltă calitate și precis. Înainte de a începe să faceți cumpărături, asigurați-vă că firma respectă toate standardele cerute.

Un plan de audit beneficii angajați este foarte necesar și iată că nu poate fi întocmit chiar de oricine, din cauza gradului mare de complexitate. Atunci, concluzionând, este mult mai benefic să se apeleze la o firmă de brokeri care se poate ocupa și de acest aspect al auditului.

În esență, un audit al beneficiilor angajaților este o oportunitate de a combate planurile de beneficii ale angajaților și de a identifica domeniile de îmbunătățire a cheltuielilor și gestionării acestor beneficii.

Auditele de beneficii pentru angajați necesită de obicei o echipă de audit dedicată, cu un ochi atent pentru detalii, deoarece fiecare aspect al pachetului de beneficii al companiei va fi examinat, inclusiv:

  • Împărțire a profitului
  • Planuri de opțiuni de stoc
  • Reprezentarea sindicală
  • Planuri de pensii
  • Planuri de economii
  • Sănătate și bunăstare
  • Concediu de odihna
  • Pachete de despăgubire
  • Multe alte beneficii.
0 Shares
You May Also Like