Care sunt avantajele unui motor turbo reconditionat?

Care sunt avantajele unui motor turbo reconditionat?

0 Shares
0
0
0

Turbo-ul reconditionat nu are niciun fel de plus in comparatie cu unul nou daca nu pretul. Noile turbine originale au suferit o imbunatatire calitativa datorita evolutiei proceselor de productie, cercetarii si dezvoltarii continue a materialelor noi si cunostintelor tehnice mai mari dobandite de cei 5 producatori primari, astfel incat sa atingem niveluri atat de ridicate care ne permit astazi sa declaram ca un nou turbo original nu se sparge.

Cu toate acestea, in lumea pieselor de schimb, situatia este diferita si de foarte multe ori ne confruntam cu o cerere de garantie datorita faptului ca motoarele turbo sunt prea des inlocuite fara a fi efectuat un diagnostic corect al defectiunii primare si, prin urmare, fara a fi putut eliminati problema care a indus defectarea turbo-ului original.

Calitatea unui reconditionat este acum acceptabila daca este realizata de o companie specializata, dar poate fi de un nivel foarte scazut daca este realizata de companii nespecializate si mai ales nu este echipata cu instrumente sofisticate pentru echilibrare, calibrare si spalare. Vezi detalii pe reconditionare turbo Cluj Napoca.

De ce un dealer de piese de schimb ar trebui sa aleaga un turbo reconditionat in locul celui original?

Personal, desi increzator in procesul nostru de regenerare, as sugera unui dealer de piese de schimb sa trateze noi turbos originale. Diferenta este intotdeauna considerabila, dar trebuie subliniat, de asemenea, ca, in majoritatea cazurilor, defectarea unui turbo are loc nu pentru problemele sale, ci pentru conditii de utilizare variate din cauza anomaliilor sau defectiunilor altor piese ale motorului, legate in majoritatea cazurilor de reducerea emisiilor de gaze.

Cu toate acestea, achizitionarea de turbos reconditionate nu poate fi legata doar de cuvantul care le identifica, ci de cei care le produc. Realizarea de turbine regenerate de calitate scazuta sau de inalta calitate este inca identificata cu cuvantul simplu „reconditionat”, dar diferentele pot fi enorme si, prin urmare, este necesar sa se evalueze compania care le produce si masinile utilizate.

Pretul atrage multi oameni, dar in cazul turbos nu poate fi considerat elementul principal care duce la achizitie, deoarece turbo este cel mai stresat organ tehnic dintr-un motor si singura diferenta a unei calibrari, mai degraba decat consistenta materialului , ei pot decreta sau nu un sfarsit rapid.

In Romania, sectorul reconditionarilot turbocompresoarelor afecteaza din ce in ce mai mult autoturismele si vehiculele comerciale?

Pentru motoarele diesel, reconditionarea capata aspecte foarte importante, din pacate, insa, nu toata lumea declara clar diferenta dintre produsele gestionate si originalele. Intr-adevar, „pacaleli” reale sunt in prezent pe piata legate de declaratiile false de origine ale produsului si de omisiuni cu privire la tipul de materiale sau procesele de baza utilizate pentru a produce componentele necesare regenerarii.

O oglinda clasica a civilizatiei noastre care implica in mod evident si lumea turbo-ului.

Pare absurd si unii ar putea crede ca nu este adevarat, dar linia de productie a masinii/ turbinei turbo-ului Mitsubishi pentru motorul Peugeot DV6 de 1,6 litri turbo diesel are o lungime de aproximativ 100 de metri, in timp ce cea a unui arbore neoriginal nu ajunge la 5.

0 Shares
You May Also Like