De ce au companiile nevoie de CRM?

De ce au companiile nevoie de CRM?

Share Button

CRM (prescurtarea de la C ustomer R elationship M anagement) este o strategie de afaceri, unde practicile de afaceri sunt menite sa asigure gestionarea eficienta a relatiilor cu clientii, cu scopul final de a creste profiturile afacerii in general.

In practica, a fost deja acceptat faptul ca, atunci cand vorbim despre CRM ne referim la software CRM sau sistem CRM, platforma IT prin care se gestioneaza relatiile cu clientii.

O aplicatie CRM este esentiala si este o baza de date pentru clienti, care stocheaza informatii bogate si detaliate despre clientii actuali si potentiali clienti, despre partenerii de afaceri si despre furnizori.

Sistemul CRM este utilizat pentru organizarea si sincronizarea informatiilor despre clienti din unitatile de afaceri, permitand abordarea individuala a fiecarui client, partener sau furnizor. Acesta automatizeaza si imbunatateste activitatile de servicii pentru clienti, vanzari si marketing, ceea ce reduce costurile si creste eficienta fiecarei unitati.

Beneficiile sistemelor CRM

Pe pietele extrem de competitive si saturate, intreprinderile se bazeaza tot mai mult pe sistemele CRM pentru a atrage si castiga noi clienti, pentru a incuraja relatiile cu acestia si pentru a imbunatati serviciile oferite. Sistemele CRM stocheaza si organizeaza informatii, ceea ce este un ajutor de neinlocuit in lupta pentru a construi loialitatea si angajamentul clientilor.

Avantajele implementarii unui sistem CRM:

Informatii usor accesibile pentru clienti

Angajatul modern este mobil, iar pentru a fi eficient, este necesar chiar si in afara biroului sa aiba acces facil la datele clientilor, la oferte de vanzari si oferte la care lucreaza, pentru a putea contacta clientul direct din sistemul CRM, si pentru ca aceasta comunicare sa fie documentata si inregistrata automat in profilul clientului.

Sistemele CRM economisesc timpul angajatilor prin sprijinirea activitatilor lor. Ele sunt cheia pentru eficienta, o mai buna comunicare si atingerea obiectivelor stabilite. Implementarea unui sistem CRM intr-o companie duce invariabil la satisfactia angajatilor.

Comunicare eficienta cu clientii si partenerii

O comunicare eficienta se realizeaza atunci cand, cu un efort minim, serviti clientii indiferent de canalul de comunicare pe care il aleg: telefon, e-mail, chat web sau formularul de contact de pe site-ul dvs. web.

Cu solutia CRM potrivita, comunicarea de pe toate canalele va veni intr-un singur sistem si interactiunile clientilor de la diferite canale de comunicare vor fi documentate intr-un singur loc. Recunoasterea automata a clientului atunci cand primiti un apel telefonic sau un e-mail, precum si afisarea tuturor informatiilor necesare pe ecranul calculatorului angajatului, este o conditie prealabila pentru un serviciu rapid, de inalta calitate si eficient pentru clienti.

Managementul vanzarilor

Sistemul CRM pune ordine nu numai in ceea ce priveste informatiile despre clienti, ci si in organizarea afacerilor si procesele de vanzare, permitandu-va sa gestionati usor si intuitiv palnia de vanzare si activitatea de vanzari, sa cunoasteti stadiul in care se afla fiecare afacere, sa cunoasteti urmatorii pasi in a efectua o tranzactie de vanzari, factorii de decizie, probabilitatea de a castiga, concurentii (cu punctele forte si punctele slabe ale acestora) si suma preconizata a tranzactiei.

Decizii de management bazate pe date reale

Cu un sistem CRM in functiune, conducerea are toate informatiile si rapoartele de care are nevoie pentru a lua decizii in timp util si corecte, si pentru a lua actiuni preventive bazate nu pe sentimente si premonitii, ci pe date reale si pe numere reale.

Acestea sunt asadar, cateva dintre beneficiile de care o companie poate avea parte atunci cand implementeaza sistemul CRM. Cu siguranta insa, mai multe detalii puteti afla in ceea ce priveste acest sistem, implementarea lui si diferite alte lucruri esentiale, atunci cand luati legatura cu specialistii de la SoftLead, cei care va vin in ajutor cu implementarea acestui software.

Daca iti place arata si altora!


'De ce au companiile nevoie de CRM?' has no comments

Be the first to comment this post!

Would you like to share your thoughts?

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.