Share Button

Pentru orice restaurant prezenta in mediul online este esentiala pentru cresterea afacerii si pentru un numar mai mare de clienti.

Acum un client care vrea sa faca o comanda de mancare de la un restaurant cauta recenziile online despre acel restaurant, acesta fiind principalul mod de a alege restaurantul de la care sa isi comande pranzul sau cina.

Astfel, fiecare afacere din domeniul food este nevoita sa acorde o mare atentie multumirii clientilor deoarece acesta este principalul aspect care ajuta la dezvoltarea afacerii.

Tot mai multi consumatorii gandesc astfel: de ce sa piarda timp sa prepare acasa mancarea cand este foarte simplu si comod sa faca o comanda online.

In acest mod tot mai multe restaurante sunt foarte aglomerate la orele de varf si nu mai fac fata cererilor mari de comenzi venite in acelasi timp.

Astfel, un soft HORECA pentru gestionarea livrarilor onlline de mancare poate ajuta pentru o organizare mai buna si pentru a putea reusi sa scada timpul alocat procesarii fiecarei comenzi in parte.

Preluand tot mai multe comenzi in acelasi timp restaurantele vor putea sa isi creasca semnificativ numarul de clienti si vor elimina nemultumirea clientilor care ar fi nevoiti sa astepte un timp mare pentru a primi comanda de mancare.

Un alt mare avantaj al unui astfel de soft HORECA este si faptul ca se poate estima timpul de lucru pentru preluarea si procesarea unei comenzi online si poate oferi clientului un status exact referitor la comanda lui.

Dar cel mai important lucru este faptul ca restaurantele se pot incadra in acel status, iar clientul va fi mai multumit.

Prin softul HORECA se poate sti unde se afla agentii care livreaza, iar managerii vor putea avea o viziune de ansamblu asupra intregii afaceri prin faptul ca vor avea acces la rapoarte detaliate care ii vor ajuta sa ia decizii importante in business-ul lor.

Un astfel de soft gestiune restaurant destinat comenzilor online va usura substantial misiunea de a manageria restaurantul. Softul HORECA va oferi o evidenta clara a intregii activitati, informatiile pot fi accesate de pe un calculator sau un laptop si chiar de pe un telefon mobil.

Acest lucru se poate realiza fara ca managerii sa fie nevoiti sa fie mereu prezenti la restaurant ca sa supravegheze activitatea.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.