Astazi, companiile sunt mai deschise pentru a crea modele inovatoare si sofisticate care incurajeaza creativitatea si imbunatatesc colaborarea intre angajati.
Astfel, industria imobiliara a ramas in afara noilor cerinte ale lucratorilor de birou, favorizand ergonomia si adaptand mobilierul la nevoile si functiile noastre zilnice.
Acestea sunt elemente esentiale in echipamentul unui birou:
- Mobilier
Aici intra birouri, scaune, dulapuri de depozitare, rafturi, cosuri de gunoi, rafturi, biblioteci, mese de lucru, fotolii, printre altele. Retine ca fiecare element are un rol important, dar nu este esential ca acestea sa fie toate in fiecare punct de lucru.
Pe de alta parte, ergonomia presupune adaptarea spatiului la utilizator, astfel incat fiecare detaliu trebuie sa aiba o utilitate.
- Calculatoare si software
Este aproape imposibil sa ne imaginam zilele noastre fara a folosi dispozitive electronice. Datorita laptopurilor si tabletelor avem o accesibilitate mai mare de oriunde si in orice moment.
Un computer este aproape intotdeauna cea mai valoroasa resursa pentru productie, comunicare si managementul afacerilor. Tipul sau modelul pc-ului pe care il alegi si caracteristicile sale depind in intregime de activitatile pe care urmeaza sa le efectuezi.
Studiu de caz: Un consultant care utilizeaza in cea mai mare parte e-mailul, face cautari pe Internet si gestioneaza baze de date va avea nevoie de o masina mult mai simpla decat un editor video sau un designer grafic.
A avea calculatoare la birou este esential si chiar mai mult, pentru a proteja informatiile clientilor si ale companiei in sine. Pentru a face acest lucru, mai multe oferte de software ofera stocare sigura si ofera mobilitate pentru a se consulta atunci cand este necesar.
- Internet
Dar, dispozitivele electronice ar fi inutile fara un mijloc de a va ajuta sa va conectati angajatii, clientii si afacerea. Pentru a face acest lucru, veti avea nevoie de un serviciu de Internet care va ofera o retea pentru ca colaboratorii dumneavoastra sa functioneze eficient.
- Multifunctional
Desi, in zilele noastre, majoritatea informatiilor se misca digital, nu strica sa ai o imprimanta multifunctionala pentru acele documente pe care vrei sa le inregistrezi pe hartie.
De multe ori aceste printuri trebuie sa fie fotocopiate sau scanate, iar daca sunteti in alta parte, poate fi necesar sa le trimiteti prin fax. In acest sens, masinile multifunctionale pot insemna economii considerabile de timp si bani.
- Servicii
Atat elementele de baza, cum ar fi apa, electricitatea si internetul, conditionarea biroului, cat si serviciile externe (cum ar fi platformele care ajuta la gestionarea proceselor interne), trebuie contractate si platite in timp util.
Imaginati-va ca absenta unuia sau mai multora dintre ele poate opri functionarea si poate impiedica angajatii sa lucreze eficient sau, dimpotriva, sa imbunatateasca productivitatea si competitivitatea afacerii dvs.
- Papetarie
In papetarie putem lua in considerare table, stilouri, caiete, capsatoare, banda adeziva, cleme, gume de sters, pixuri sau markere etc. Desi suntem in era digitala, acestea sunt elemente care nu pot lipsi de pe o masa de lucru pentru a face adnotari si a inregistra sarcini in asteptare. Elementele de papetarie sunt indispensabile birourilor bine echipate.