Monitorizarea prețurilor concurenților cu ajutorul unui price tracker

0 Shares
0
0
0

Trăim într-o lume digitală aflată într-o continuă schimbare, iar pentru afacerile online este tot mai dificil să țină pasul cu tot ceea ce se întâmplă în piață. Concurența este acerbă, iar prețurile se modifică aproape zilnic. De aceea, este esențial să folosești un instrument puternic precum un price tracker, pentru a supraviețui în această lume întortocheată.

Ce este un price tracker?

Un price tracker este orice soft care permite monitorizarea prețurilor online. Deci, un instrument cu ajutorul căruia poți urmări, compara și analiza prețuri poate fi considerat un price tracker.

Cu toate acestea, nu orice price tracker corespunde nevoilor tale reale. Dacă ești un retailer online, ar trebui să iei în considerare utilizarea unui price tracker specializat pentru afacerile ecommerce. Adică, ai nevoie să înțelegi diferența dintre price trackere pentru consumatori și cele B2B.

Price trackerele pentru consumatori sunt create pentru uz personal. De exemplu, vrei să cumperi online o geantă, dar cauți cel mai bun preț. Deci folosești o aplicație pentru a compara prețul genții în mai multe magazine online, astfel încât să vezi care are prețul cel mai mic și de unde să cumperi.

În schimb, price trackerele ecommerce, deși se bazează pe tehnologii similare, au o interfață mult mai complexă, iar scopul acestora este să colecteze o cantitate mare de date prin monitorizarea simultană a mai multor produse de pe site-urile concurenților. Despre acest tip de price tracker pentru monitorizarea prețurilor concurenților vom discuta în continuare.

De ce să folosești un price tracker?

Vei vinde mai mult

Stabilirea prețului potrivit în momentul oportun este cheia succesului. Dacă ai cel mai competitiv preț și îi bați astfel pe competitori, consumatorii vor alege de cele mai multe ori produsul tău în locul celorlalți, pentru că prețul este unul dintre cele mai importante criterii de decizie.

Vei determina marja de profit maximă

A avea informații despre prețurile concurenței reprezintă primul pas în crearea unei strategii de prețuri eficiente. Trebuie să știi mereu care este poziționarea ta față de competitori, dacă prețurile tale sunt mai mici sau mai mari. Întrebarea la care trebuie să răspunzi este: ai spațiu să crești prețurile și să rămâi competitiv? Răspunsul vine mult mai rapid dacă știi care sunt costurile produselor pe site-urile concurenților.

Vei economisi timp

Dacă alegi un price tracker bun pentru ecommerce, te poți baza pe numeroase funcții care îți vor salva timp. De exemplu, dacă folosești PriceVent, vei primi notificări instant pe e-mail ori de câte ori apare o modificare de preț, fără să fie nevoie să verifici manual în fiecare zi. În plus, poți aplica și opțiunea de prețuri dinamice pentru a-ți ușura și mai mult activitatea.

Cel mai bun price tracker pentru ecommerce

Bineînțeles, este o sarcină dificilă și ingrată să alegi cel mai bun price tracker. Până la urmă, totul ține de nevoile tale și de cât de pregătit ești să abordezi această parte a afacerii tale. Totuși, pentru a-ți ușura alegerea, iată mai jos o listă cu câteva caracteristici importante pe care ar trebui să le aibă un price tracker performant pentru ecommerce:

  • Posibilitatea de a aplica prețuri dinamice și de a le reaplica automat
  • Potrivirea inteligentă a produselor
  • Monitorizarea piețelor online de tip marketplace
  • Suport clienți flexibil și rapid

Această listă de caracteristici este una destul de scurtă, dar reprezintă un început bun. Platforma PriceVent, însă, îndeplinește toate criteriile de mai sus și multe altele. Dacă vrei să domini jocul de stabilire a prețurilor și să-ți depășești competitorii, ar trebui să ai cel mai bun aliat de partea ta. De aceea, îți recomandăm să încerci gratuit timp de 14 zile PriceVent și să descoperi toate beneficiile pe care această platformă de price monitoring ți le poate aduce!

0 Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

You May Also Like